6.05.2020 środa
Witam Was serdecznie 😀
Dzisiaj zrobimy krótką lekcję powtórzeniową z edukacji polonistycznej
z poznanych dotąd wiadomości.
Ćwiczenia strona 34 ćw.6
Zapiszcie w zeszycie temat lekcji :Dzień Ziemi
Pod tematem napiszcie 4 przestrogi ułożone z wyrazów dla mieszkańców, którzy zachowują się niewłaściwie.
Ćwiczenia strona 33 ćw.1 (bez kropki)
Ćwiczenia strona 34 ćw. 4
Z tego ćwiczenia bardzo proszę, abyście wybrali po jednym zmiękczeniu i ułożyli 5 zdań (rozbudowanych) z wybranymi wyrazami.
Zdania zapiszcie w zeszycie.
Ćwiczenia strona 30 ćw. 3 Przypomnijcie sobie wyrazy pomocnicze do odpowiednich rodzajów.
- rodzaj męski - ten
- rodzaj żeński - ta
- rodzaj nijaki - to
Ćwiczenia strona 30 ćw. 5
Na koniec krótki test, czy jesteś przyjacielem przyrody ?.
Wybierz wybraną odpowiedź i zapisz punkty.
1.W czasie wycieczki do lasu jesz drugie śniadanie.
Co robisz ze śmieciami ?
- Zabierasz ze sobą lub zakopujesz w ziemi. - 1p.
- Zostawiasz w miejscu, gdzie jadłeś. - 2p
2. W twoim domu nazbierało się dużo starych gazet.
Co z nimi robisz ?
- Wyrzucasz na śmietnik. -2p
- Zanosisz je do punktu skupu makulatury lub wrzucasz do specjalnie oznaczonego pojemnika. -1p
3.Lubisz napoje w puszkach ? Co robisz z pustą puszką?
- Wyrzucasz do kosza na śmieci. - 2p
- Wrzucasz do specjalnie oznaczonego pojemnika. - 1p
4.Co robisz ze szklanymi opakowaniami ?
- Wyrzucasz do kosza na śmieci. -2p
- Wrzucasz do specjalnie oznaczonego pojemnika.- 1p
5.Robisz zakupy. Jeśli masz wybór, pakujesz je
- w torebkę z papieru - 1p
- w plastikową reklamówkę - 2p
6. Gdy myjesz zęby
- woda leje się z kranu przez cały czas - 2p
- nalewasz wody do kubka i zakręcasz kran - 1p
Teraz dodaj otrzymane punkty i przeczytaj rozwiązanie
6 punktów - Wspaniale! Jesteś przyjacielem przyrody!
7-8 punktów - Jesteś na dobrej drodze, aby stać się przyjacielem przyrody.
Musisz jeszcze przemyśleć kilka spraw związanych z jej ochroną.
9-12 punktów - Powinieneś jeszcze raz zajrzeć do przerobionych tematów w
podręczniku. Mam nadzieję, że Twój kolejny wynik będzie
wynosił 6 punktów.
I jak poszło?
Kto zdobył 6 punktów zostaje: PRZYJACIELEM PRZYRODY i zdobywa odznakę:
Edukacja matematyczna
Dzisiaj dalej poznajemy tabliczkę mnożenia i liczymy przez 8.
Podręcznik strona 59 ćw. 2
Ćwiczenia strona 50 ćw. 3 - w tym ćwiczeniu znowu możecie sobie pomóc, ale musielibyście przygotować paski z 8 kropkami.
W zeszycie zapiszcie temat : Mnożenie i dzielenie przez 8
Wykonajcie w zeszycie kropkę z ćw. 3 i z podręcznika strona 59 ćw.4 (mam nadzieję, że wszyscy pamiętają, co to jest suma, a co to różnica)
Ćwiczenia strona 50 ćw. 1,2
Podręcznik ćw. 1,2
Edukacja plastyczna
Bardzo proszę, aby z plastyki wykonać pracę (do przesłania) do wyboru :
1. Plakat o segregowaniu śmieci (dowolną techniką i w dowolny sposób)
2. Praca plastyczna wykonana techniką Kandinskiego.
Podręcznik strona 117- obraz u góry po prawej stronie - obraz abstrakcyjny, nic nie przedstawiający
Wykonując tę pracę musicie zastanowić się, jakie emocje chcecie wyrazić.
Obraz powinien być pełen kolorowych kresek, plam, różnych figur nawiązujący techniką do dzieł
Kandinskiego - powinien być wykonany farbami.


Po zrobieniu lekcji życzę Wam miłego dnia. 😀
Dzisiaj zrobimy krótką lekcję powtórzeniową z edukacji polonistycznej
z poznanych dotąd wiadomości.
Ćwiczenia strona 34 ćw.6
Zapiszcie w zeszycie temat lekcji :Dzień Ziemi
Pod tematem napiszcie 4 przestrogi ułożone z wyrazów dla mieszkańców, którzy zachowują się niewłaściwie.
Ćwiczenia strona 33 ćw.1 (bez kropki)
Ćwiczenia strona 34 ćw. 4
Z tego ćwiczenia bardzo proszę, abyście wybrali po jednym zmiękczeniu i ułożyli 5 zdań (rozbudowanych) z wybranymi wyrazami.
Zdania zapiszcie w zeszycie.
Ćwiczenia strona 30 ćw. 3 Przypomnijcie sobie wyrazy pomocnicze do odpowiednich rodzajów.
- rodzaj męski - ten
- rodzaj żeński - ta
- rodzaj nijaki - to
Ćwiczenia strona 30 ćw. 5
Na koniec krótki test, czy jesteś przyjacielem przyrody ?.
Wybierz wybraną odpowiedź i zapisz punkty.
1.W czasie wycieczki do lasu jesz drugie śniadanie.
Co robisz ze śmieciami ?
- Zabierasz ze sobą lub zakopujesz w ziemi. - 1p.
- Zostawiasz w miejscu, gdzie jadłeś. - 2p
2. W twoim domu nazbierało się dużo starych gazet.
Co z nimi robisz ?
- Wyrzucasz na śmietnik. -2p
- Zanosisz je do punktu skupu makulatury lub wrzucasz do specjalnie oznaczonego pojemnika. -1p
3.Lubisz napoje w puszkach ? Co robisz z pustą puszką?
- Wyrzucasz do kosza na śmieci. - 2p
- Wrzucasz do specjalnie oznaczonego pojemnika. - 1p
4.Co robisz ze szklanymi opakowaniami ?
- Wyrzucasz do kosza na śmieci. -2p
- Wrzucasz do specjalnie oznaczonego pojemnika.- 1p
5.Robisz zakupy. Jeśli masz wybór, pakujesz je
- w torebkę z papieru - 1p
- w plastikową reklamówkę - 2p
6. Gdy myjesz zęby
- woda leje się z kranu przez cały czas - 2p
- nalewasz wody do kubka i zakręcasz kran - 1p
Teraz dodaj otrzymane punkty i przeczytaj rozwiązanie
6 punktów - Wspaniale! Jesteś przyjacielem przyrody!
7-8 punktów - Jesteś na dobrej drodze, aby stać się przyjacielem przyrody.
Musisz jeszcze przemyśleć kilka spraw związanych z jej ochroną.
9-12 punktów - Powinieneś jeszcze raz zajrzeć do przerobionych tematów w
podręczniku. Mam nadzieję, że Twój kolejny wynik będzie
wynosił 6 punktów.
I jak poszło?
Kto zdobył 6 punktów zostaje: PRZYJACIELEM PRZYRODY i zdobywa odznakę:
Edukacja matematyczna
Dzisiaj dalej poznajemy tabliczkę mnożenia i liczymy przez 8.
Podręcznik strona 59 ćw. 2
Ćwiczenia strona 50 ćw. 3 - w tym ćwiczeniu znowu możecie sobie pomóc, ale musielibyście przygotować paski z 8 kropkami.
W zeszycie zapiszcie temat : Mnożenie i dzielenie przez 8
Wykonajcie w zeszycie kropkę z ćw. 3 i z podręcznika strona 59 ćw.4 (mam nadzieję, że wszyscy pamiętają, co to jest suma, a co to różnica)
Ćwiczenia strona 50 ćw. 1,2
Podręcznik ćw. 1,2
Edukacja plastyczna
Bardzo proszę, aby z plastyki wykonać pracę (do przesłania) do wyboru :
1. Plakat o segregowaniu śmieci (dowolną techniką i w dowolny sposób)
2. Praca plastyczna wykonana techniką Kandinskiego.
Podręcznik strona 117- obraz u góry po prawej stronie - obraz abstrakcyjny, nic nie przedstawiający
Wykonując tę pracę musicie zastanowić się, jakie emocje chcecie wyrazić.
Obraz powinien być pełen kolorowych kresek, plam, różnych figur nawiązujący techniką do dzieł
Kandinskiego - powinien być wykonany farbami.

Po zrobieniu lekcji życzę Wam miłego dnia. 😀
Obecny
OdpowiedzUsuńobecny
OdpowiedzUsuńDzień dobry, jestem!
OdpowiedzUsuńobecny Mariusz Jaworski
OdpowiedzUsuńWanessa T. obecna
OdpowiedzUsuńObecna
OdpowiedzUsuńZuzia Wenta obecna
OdpowiedzUsuńMateusz i Błażej obecni
OdpowiedzUsuńMaks S.
OdpowiedzUsuńNatalia Zuchowska
OdpowiedzUsuńObecna
Obecna
OdpowiedzUsuńJakub Zuchowski obecny
OdpowiedzUsuńJakub C. Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńMarysia obecna
OdpowiedzUsuńObecna
OdpowiedzUsuńJulia
UsuńOBECNY JAN STARACHOWSKI
OdpowiedzUsuńNikodem O.-C. Obecny
OdpowiedzUsuńKasper obecny
OdpowiedzUsuńBartek Ł. obecny
OdpowiedzUsuńAlan Drwal
OdpowiedzUsuń